4. augusta 2010

Alexandra Daddario: Bozkávať Logana Lermana bolo fajn

DVD s filmom Percy Jackson: Zlodej blesku je už od minulého týždňa aj na pultoch našich predajní. Obsahuje veľa vystrihnutých alebo predĺžených, či zmenených scén a iných bonusov. Všetko sa však na DVD-čko nedostalo.

Tí z vás, čo čítali knižnú predlohu, poznajú Annabeth ako blonďatú malú šibalku, ktorá sa nezastaví pred ničím. Niet teda pochýb, že jej filmová predstaviteľka sa na ňu vôbec nepodobá, čo spočiatku mnohých fanúšikov hnevalo. Čo na to hovorí samotná Alexandra?

„Bola som si vedomá negatívnych reakcií zo strany fanúšikov na moje obsadenie do roly Annabeth. Predtým som o týchto knihách nepočula a ani ich nečítala, pretože sú zamerané skôr na mladšiu vekovú kategóriu, ale nakoniec som si prvý diel prečítala skôr ako scenár. Myslím, že vďaka tomu a scenáru som o Annabeth získala dobrú predstavu. Je to veľmi silné a múdre dievča a hrať ju bola pre mňa zábava. Hoci sa fyzicky na knižnú Annabeth nepodobám, myslím, že sa počíta to, čo je v človeku. Veľmi rada som si túto úlohu zahrala a skutočne rešpektujem Annabeth ako postavu.“

Niektorí z vás možno vedia, že film mal dva možné konce. Tvorcovia sa nakoniec rozhodli pre bojovú scénu, ktorú ste mohli v kinách vidieť. Druhou alternatívou bola scéna, v ktorej sa Annabeth a Percy pobozkajú. Táto sa však nakoniec nedostala ani na DVD.

„Ten bozk bol fajn,“ hovorí Alexandra. „Točili sme to až nakoniec, takže z nás už boli dobrí priatelia, a preto sme to nejako veľmi nevnímali. Filmové bozky sú iné ako tie skutočné. Je tomu ťažké uveriť, ale keď hráte, tak vôbec... neviem ako to vysvetliť, ale viete, že sme nakrútili dva rôzne konce a myslím si, že ten, čo vybrali dáva viac zmysel, čo sa týka vzťahov aj toho, ako to bolo v knihe,“ dodáva.
Kopírovať so zdrojom, prosím!

10 komentárov:

  1. ja som ani film nevidela, ani som knihu nečítala, ale myslím si, že mohli nechať ten koniec s bozkom :-D

    mám rada romantické konce

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak kebyže to čítam, tiež by ma naštvalo, že Annabeth hrá bruneta! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. U mě na blogu je duležitý oznam.. byla bych ráda kdyby sis ho přečetla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. za môj názor môže moja nerozhodnosť
    prosím prepíš si ma na Nathalys

    vysvetlenie nájdeš na blogu

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ZOSTALA SOM PRI STAREJ PREZÝVKE - Nathaly
    prepíš si ma

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Filmy niekedy skutočne vedia zničiť všetky predstavy čitateľov, podľa mňa typickým príkladom bol Harry Potter 3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Neviem mne je Alexandra taká nesympatická :( knižná Annabeth mi sedí ale táto filmová..No neviem neviem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. hneď by som s ňou menila :D už len kvôli tej
    puse :D

    ináč som späť z dovolenky, tak môj blog bude opäť v prevádzke :)

    OdpovedaťOdstrániť