10. decembra 2010

Logan NEBUDE hrať vo filme Perks of being a wallflower


Začiatkom tohto mesiaca režisér Stephen Chbosky oznámil, že by bol rád keby obaja herci: Emma Watson (Harry Potter) aj Logan Lerman (Percy Jackson) hrali v jeho novom filme Perks of being a wallflower.
Zdá sa, že to však nebude nefungovať, pretože vzhľadom na časové obmedzenia a konflikty sa Logan Lerman nebude môcť zúčastniť na tvorbe filmu, a jeho rolu Charlieh dostane herec Gabriel Liotta (Big Love). Pokiaľ ide o Emmu Watson, herečka stále rokuje s výrobcami a snažia sa prísť na spôsob, ako by sa aspoň ona mohla podieľať na výrobe.

Neviem či sa mám tešiť alebo plakať, pretože na jednej strane som nebola rada, keď som sa dopočula, že bude v tomto filme hrať, pretože som nevedela kedy chce točiť Percyho 2 , no na druhej strane to mohla byť pre neho veľká príležitosť.

Kopírujte so zdrojom alebo mojou ikonkou, ktorá je v menu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára