9. septembra 2010

Hiatus :(

Toto je snáď druhý najčastejší typ čánkov na tomto blog (samozrejme hneď po Loganovi. XD). Ospravedlňujem sa, ale idem preč. Prídu k nám známi zo zahraničia a treba sa im venovať, takže tu do nedele nebudem. Ako ste si mohli všimnúť nestíham dávať na blog toľko informácií ako cez prázdniny, pretože sa musím dostať do toho školského obehu a zatiaľ sa mi to veľmi nedarí. Mimochodom opäť som začala kresliť. Tak trochu som sa zamerala na postavy z Percyho Jacksona (ospravedlňujem sa tým, ktorí tieto knihy nečítali a možno nie celkom vedia o čo ide). Keď ich dokončím, tak ich sem určite dám. Tak sa zatiaľ majte.
Vaša adminka Abbie
P.S. Ja viem, že sa ten avatar nehodí k tomuto článku, no mne sa veľmi páčil. O:)

12 komentárov:

  1. To nevadí, že pridávaš menej, alebo máš hiatus :) Najprv si porieš veci do školy a potom sa venuj blogu :) A uži si to s tými známymi :) Nevadí, že som knihy nečítala, aj tak si rada pozriem tie kresby, aj keď nebudem vedieť kto to je :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No tak to sa povenuj a uži si s nimi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V pohode, as Mitchie said, uži si to :D No a tie kresby sem rozhodne daj (aj ja kreslím, hehe :D), som na ne zvedavá ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je škoda :( Ale už sa teším na tvoje kresby :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aj ja nestíham

    akurát včera som tiež začala kresliť (skôr obkresľovať :-D )

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Už máš u mňa na blogu popis svojej postavy :D A prepáč, že to trvalo tak dlho, ale obrázok tvojej postavy zostal doma v kompe. My sme totiž boli v Bulharsku. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Obrázok som stiahla, ale upravila som farby vo photoshope :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na blogu je prvá kapitola!!!!!!!!!!!!! :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jj jasne, skola a všechno :)) uz sem zpatky :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. http://www.tabor-polokrvnych.weblahko.sk/

    OdpovedaťOdstrániť