14. septembra 2010

West Side Story

Určite ste už mnohý (teda aspoň myslím) videli tento obrázok k muzikálu West Side Story. Fanúšikovia mnohých filmov a hercov písali, že tam hrá práve ich obľúbenec. Ak sa poriadne pozriete, tak tam nájdete Bena Barnesa (úplne vpravo; mimochodom hral tam hlavnú postavu a môžete ho poznať ako Princa Kaspiana z pokračovania filmu Narnia), Ashley Tisdale (má tam modré šaty), taktiež v zadu je Robert Pattinson (poznáte ho podľa typického účesu, ktorý mal aj v Twilight filmoch). No keď som si tento obrázok pozerala dnes znova (pretože som triedila obrázky v PC), natrafila som na veľmi známu osôbku. Neviem či ste si ho tam všimli, no v takej zvlášten póze sa tam rukou oháňe Brandon T. Jackson, teda Grover z filmu Percy Jackosn: Zlodej Blesku. :) Neverila som vlastným očiam, keď som ho tam zbadala. Som zvedavá koho ďalšieho na tom obrázku spoznám nabudúce. :)
Mimochodom, kliknite si na ten obrázok aby sa vám zobrazil v plnej veľkosti a mohli si tam Brandona poriadne obzrieť XD

1 komentár: