22. októbra 2010

Jonas Brothers v Guinessovej knihe rekordov 2010

Dnes som bola v Panta Rhei a vzhľadom na to, že som sa dosť nudila, tak som si začala pozerať Guinessovu knihu rekordov 2010 a našla som tam Jonas Brothers. Rozmýšľala som ako ten článok získam. Odfotografovať som to nemohla, pretože som nechcela aby ma pred obchodom zastavili, že som urobila niečo zlé, tak mi napadlo, že by som si to mohla zapísať ako SMS-ku. A podarilo sa XD. No nie som ja tak trochu šialená? :) Áno som a aby som sa aj dostala k veci, tak sem ten článok aj prepíšem :D

NAJVIAC SINGLOV DEBUTUJÚCICH PRIAMO V TOP 20 (za rok, skupina)

V roku 2008 mala chlapčenská skupina Jonas Brothers päť rôznych skladieb,
ktoré debutovali v americkej Hot 100 na prvých 20 priečkach: Play My Music 
 (20. miesto); Pushin´ Me Away (16. priečka); Burning Up (5.);  
Tonight (č.8); Little Bit Longer (11. miesto).
Na výslnie ich vyniesla televízna stanica Disney Channel.

Kopírujte len so zdrojom, alebo s mojou ikonkou! M-M-D.blogspot.com 

4 komentáre:

  1. no ja to už viem dááávnejšie, ale super, že si sa to dozvedela :D a to s tou sms kúúl nápad :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Áááááááá, milujem íííííích *-*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Súhlasím so Soniou, to s smskou bol super nápad, ja by som si to asi odfotila :D:D Nenávidím písať smsky na mobile. Musím si aj ja niekedy prelistovať Guinessové knihy, ešte som žiadnu nedržala ani v ruke :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sranda, tak im gratulujem :D
    A krásny design!!!

    OdpovedaťOdstrániť