3. novembra 2010

NARODENINY!!!!

Nie. Blog nemá narodeniny, ale ja. Dnes, 3. novembra, oslavujem sladkých 15. rokov. :) Juj som šťastná. S rodinou som oslavovala už v pondelok, pretože sme mali sviatok a boli sme doma, tak sme si to poriadne užili :). Dnes bol síce trochu čudný deň (v škole), ale prežila som ho a som rada. :) Nedá mi nepochváliť sa aké úžasné darčeky som dostala O:)
Hodinky značky Roxy. Keď mi ich ocko dal, tak som skoro spadla. XD Veľmi sa mi páčia, sú také šmrncovné, nie?
Ďalším darčekom bolo CD od Seleny Gomez, ktoré som si hneď po gratulácií pustila. :)
Od mojej úžasnej sestričky som dostala toto tričko. Myslím, že nápis na ňom vám nemusím prekladať. :) Dnes som ho už mala aj v škole a zožalo veľký úspech :D

No a asi úplne najväčším prekvapením bol ručne maľovaný náhrdelník Percyho Jackona. :) Taktiež od mojej sestričky, privezený až z ďalekého Texasu. ;)

No a zvyšné darčeky boli už len v podobe sladkostí a torty. :) Môžem skonštatovať, že tieto narodeniny boli zatiaľ najlepšie!

10 komentárov:

  1. prajeme vsetko najlepsie :D a darceky ticho zavidiiime :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. všechno nejlepší :)) hezké tričko no XDXD já taky dostanu hodinky k 15ctinám :)) což bude v pondělí :)) je vidět že tě sestra zná :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. váááu závisť :D síce trochu neskoro, ale všetko najlepšie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tiež trochu oneskorene, ale predsa, všetko najlepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wooow, samé také veci, čo ťa museli FAKT veľmi potešiť! :-) Kebyže mne darujú tiež takéto niečo (samozrejme ohľadom osôb, ktoré mám ja rada, čiže JB alebo Demi :D), bola by som extrémne šťastná :-) A tak teda všetko najlepšie, pani Lermanová ;-))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Všetko najlepšie ti prajem k narodeninám, aj keď takto neskoro :/ A gratulujem aj k tým skvelým darčekom :)

    OdpovedaťOdstrániť