12. decembra 2010

Kopírovanie článkov

Kopírovanie článkov je jedným OBROVSKÝM problémom pri blogoch. Stačí zmeniť pár slov a článok môžete považovať za svoj, no "pôvodný majiteľ" si to všimne. A toto sa bohužiaľ stalo aj mne. Veľmi ma to mrzí, pretože SB-čko, ktoré mi toto urobilo mám naozaj veľmi rada a na jej stránku chodím pravidelne každý deň, i keď nie vždy nechám komentár. Dúfam, že daná osoba si to uvedomuje. Nerada by som sem napísala, kto to je a preto to prosím ber ako VÝSTRAHU a ku článku, ktorý si si odo mňa okopírovala uveď môj zdroj, prosím. A vedz, že ja si to skontrolujem.

Ďakujem.


2 komentáre:

  1. To si velice shovívavá,já u někoho najít náš okopírovanej článek,tak ho zašlapám do hlubin zemských :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jen mě ujisti, že to nejsem já..xDD Pokud ano, omlouvám se..xDD

    OdpovedaťOdstrániť