3. decembra 2010

Ospravedlňujem sa.

Chcela by som sa všetkým naozaj veľmi ospravedlniť, že som dosť dlho nebola na stránke. Naozaj ma to veľmi mrzí a ospravedlňujem sa aj môjmu SB-čku Nathaly, ktorá si ma bohužiaľ vymazala. Jej blog je naozaj super a mám ho rada, a preto ma mrzí čo sa stalo, no za svoje konanie musím niesť patričnú zodpovednosť. Ak by to však išlo nejako napraviť, tak budem naozaj rada.
Mám toho v škole hrozne veľa a snažím sa viac učiť, takže nemám už toľko veľa času na blog ako to bolo predtým, no to neznamená, že s tým končím. To rozhodne nie. Pravdu povediac mi to už aj dosť chýba a je konečne aj o čom písať. :)
Ako ste si mohli všimnúť, tak som zrušila sekciu DOWNLOAD, pretože sa to nezhodovalo so zákonom a konala som proti nemu a mohla by som za to dostať pokutu, takže som to riešila takto.  
Mám pripravený nový design, ktorý chcem nastaviť cez víkend. Som zvedavá čo na neho poviete. :)


Takže ešte raz: Prepáčte!


Vaša adminka Abbie

5 komentárov:

  1. v pohode :) my nie sme o nič lepšie :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. v pohode :) škola v poslednom čase dosť zaťažuje aj mňa, takže sme na to rovnako :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nn to je v pohodě, jsem moc ráda že nekončíš, protože musím přiznat že jsem se fakt bála. ale škole je přece mnohem důležitější. těším se na nový design :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som si ťa čiastočne aj preto vymazala, že vás (moje affs) nestíham obiehať a nemám čas na blog
    ale aj preto, že si dlho na blog nič nenapísala
    ale keď budem mať čas prídem tu a napíšem určite komentár :-)

    OdpovedaťOdstrániť