20. mája 2010

Joe pracuje na sólo albume

Je to oficiálne! Po Nickovi bude Joe druhým Jonasom, ktorý vydá svoj sólový album. Exkluzívne pre portál justjaredjr.com to potvrdil sám Joe!

"Áno, nemá význam viac niečo skrývať," povedal včera 20-ročný herec a spevák populárnej kapely Jonas Brothers počas promo akcie k filmu Camp Rock 2: The Final Jam, ktorá sa konala v New Yorku. "Už len čakáme na správne načasovanie. V tomto roku sa okolo nás deje veľa vecí, takže akonáhle tam bude miesto pre nahrávanie, rozbehneme to. Budete počuť veľa novej hudby," sľúbil napokon Joe. Zároveň dodal, že už čoskoro nám prezradí akej hudbe sa bude na svojom sólo albume venovať.

Čo na to hovoríte? Ja som úplne nadšená a dúfam, že nebude trvať veľmi dlho, kým ten album vyjde. :)

11 komentárov:

  1. to je úplne jedno, čo na tú ikonku dáš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No to som zvedavá, čo to bude, naozaj :D
    BTW, rady spriatelíme :) Len sme dve, nie jedna - Alex a Mitchie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hlúpo mi tam dalo to and & ... nevadí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no snad to nie je pravda xD .. aj ked joe ma krajsi hlas ako nick xD

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ahoj

    dúfam, že sa mi už tento komentár odošle
    už dva týždne ti chcem napísať, že uvažujem, že si ťa pridám do favourite webs

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pred chvíľkou som to bola ja

    zložitý spôsob pridávania komentov :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. komentár pred chvíľou som písala ja

    OdpovedaťOdstrániť
  8. už som si ťa pridala
    daj si na viditeľné miesto moju klikačku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. veď 1. séria The vampire diaries bola supeeeeeer :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Aj ja sa veľmi teším a som zvedavá na jeho album :)

    OdpovedaťOdstrániť