20. augusta 2010

Indigo

Či tomu chcete veriť, alebo nie Logan Lerman (zase správa o ňom O:)) má spolu s jeho kamarátmi Deanom Collinsom a Danielom Pashmanom hudobnú skupinu s názvom INDIGO. Logan tam hrá na klavíri a gitare, Dean spieva a Daniel hrá na bicích. Vyprodukovali zatiaľ len 3 skladby a to Touch Screen, Meryl Streep a Ghost City. Majú naozaj zvláštny hudobný žáner, ktorý mne veľmi nepasuje do uší, no vám sa možno bude páčiť. Majú už taktiež aj fancluby. Ak by ste si chceli piesne vypočuť, tak na tomto odkaze: MySpace. Som zvedavá na vaše reakcie.

Toto sú oni (zrejme na nejakej skúške).:) Myslím, že ich poznáte, takže viac už nebudem komentovať.

5 komentárov:

  1. ahoj, jak se máš?:-d
    jdu si to poslechnout..:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě se to popravdě líbí..A ne jen protože je to Loganova skupina, tahle hudba mě zase sedne..:) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak to je drsné, slušivé brýle XD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no ja o nich počujem prvýkrát :) Tak som zvedavá na tie piesne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Není to špatný, nejvíc se mi líbí Ghost city a ta první..Ale můj styl hudby to není, ale jako špatný to není..

    OdpovedaťOdstrániť