26. augusta 2010

Rotvrh s Ianom

Možno vás to už prestáva baviť. Najprv pridávam stále informácie len o Loganovi a potom samé nové rozvrhy čo som urobila. O:) Snáď mi to odpustíte, ale mňa to začalo hrozne baviť. Koncom leta sa chystám urobiť malú anketu, ktorý rozvrh (zo všetkých čo som urobila) sa vám páčil najviac.
No teraz sem pridávam ďalší rozvrh, ktorý som urobila pre moju sestru a ona súhlasila z jeho zverejnením. Je s Ianom Somerhalderom (možno ho poznáte ako Damona zo seriálu Upírske denníky). Myslím, že sa mi celkom podaril, nie?


5 komentárov:

  1. JJ podaril sa veľmi :) zbožňujem Iana :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. xD Tak si sa teda prihláásila aj ty :D Apolón je môj obľúbený boh no mám ho vo všetkých možných poviedkach za otca tak som si dala teraz Hádesa xP

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ahoj, mám menší dotaz...
    proč když píšeš komentáře na jiný blog máš tam mojí ikonku a odkaz na tvůj blog?

    OdpovedaťOdstrániť