2. septembra 2010

Ellen Page ako Thalia Grace

Možno ste si mysleli (po prečítaní toho nadpisu), že herečka Ellen Page je vybratá aby hrala postavu Thalií Grace v Percym. No nie je to tak. Ja som ju len našla na internete (ináč ako ste niekto boli na filme Počiatok, tak tam hrala) a celkom by sa na tú rolu podľa mňa aj hodila. :) Myslia si to aj iní, no moja sestra nie. :P A aký je váš názor?
Fotku som trochu upravila podľa knihy. Nie je to bohvie čo. Robila som to narýchlo. :) Takže asi tak :)

5 komentárov:

  1. POČIATOK!!! Presne! Ja som vedela, že ju poznám :D Ale tam bola hustá... toho Percyho nepozerám/nečítam/nepoznám :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neviem posúdiť, či by sa hodila, pretože som sa ku knihe ešte nedostala... V Počiatku sa mi veľmi páčila :) Podľa mňa je to skvelá herečka, už som od nej videla viac filmov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. www.tabor-polokrvnych.weblahko.sk

    pozrite si tuto stranku suvysiacu s percy jacksonom

    OdpovedaťOdstrániť
  4. www.camp-half-blood.wbl.sk pozrite si stranku suvysi z taborom polokrvnych :D a myslim si ze sa tato herecka hodi na postavu Talii :D

    OdpovedaťOdstrániť