23. septembra 2010

Pozadia na Samsung

Ahojte. Chcela som sa vás spýtať, že či niekto z návštevníkov tejto stránky nemá náhodou mobil značky Samsung, že tam má kvázi 3 pozadia. :) Lebo ak áno, tak napíšte, pretože ja Samsung mám a mám na neho hrooooozne veľa pozadí a nemám s nimi čo robiť, tak mi napadlo, že sa vás spýtam. Niektoré sú naozaj dosť dobré O:). Prevažne sú s Loganom, no mám tam aj zopár s motívom Percyho, avšak ak by ste chceli, tak by som na požiadanie nejaké to pozadie aj urobila :) Tak píšte. Som zvedavá. :)

4 komentáre:

  1. ja nemám dotykový, takže preto som o tom nevedela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nedáš tu potom nejaké pozadia, ktoré si vytvorila na ukážku? Ja si to asi nedám na mobil, pretože mám lg a aj tak si dám radšej nejaké fotky, ale pozrieť by som si tie pozadia pozrela :)

    OdpovedaťOdstrániť