21. októbra 2010

Nový Halloweensky design so Selenou

Ahojte. Ako ste si mohli všimnúť, tak máme nový design. Našla som naozaj pekné tématické fotky so Selenou, tak som to hneď využila a urobila s nimi design. Ja viem, že som schopná urobiť lepšie a krajšie designy, no akosi som nemala nápady a tak som to nechala tak. :) Avšak aj napriek tomu sa mi celkom páči. Ako sa hovorí: "V jednoduchosti je krása."
Ale to, že design nie je s Loganom neznamená, že som s Loganom skončila (snáď viete ako to myslím ;P). 
A ako sa vám darí v škole? U nás je to dosť zaujímavé, pretože skoro každý deň píšeme minimálne 2 alebo 3 písomky a ináč tomu nie je ani zajtra. :) No víkend sa blíži a to je hlavné, pretože by som to už asi nevydržala. :)  
Samozrejme pripájam obrázok terajšieho designu :)

4 komentáre:

  1. V škole podobne no a ten design je bombový! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jednoduchý, ale krásny. Mne sa zapáčil hneď ako som sa pozrela na tvoju stránku :) Skvelý je... aj záhlavie a aj tie okraje stránky :)

    OdpovedaťOdstrániť