25. mája 2010

Demi Lovato a Joe Jonas sa rozišli!

Keď som dnes bola na stránke JustJaredJr šokovala ma správa, že Joe Jonas a Demi Lovato sa rozišli a nie je to žiadna kačica, pretože to potvrdili obaja.
"Demi a ja sme vedeli, že mať spolu romantický vzťah nebude ľahké," povedal Joe pre časopis People. "V priebehu času som si uvedomil čo sme spolu prežili a mám pocit, že sa práve teraz starám viac o naše priateľstvo. Bola to moje rozhodnutie rozísť sa," pokračoval Joe, "ale Demi mám veľmi rád ako priateľku. Bola tu pre mňa, keď som ju potreboval. Ale aj naďalej budeme priatelia a vždy tu budem pre ňu."
Svoje povedala, alebo skôr napísala, aj Demi na Twitter: "Je toľko šialených informácií, ktoré dnes lietajú okolo. Chcela by som ujasniť niekoľko vecí. Po prvé, Joe a ja sme sa rozišli, ale nie po telefóne (ako je známe Joe sa so speváčkou Taylor Swift rozišiel cez telefón). Veci nevyšli tak ako mali, ale aj naďalej budeme priateľmi. Po druhé, z NIKÝM teraz nechodím a nerandím. Nič nie je pre mňa teraz dôležitejšie ako vzťah s mojimi fanúšikmi. Len ma napadlo, že by ste to mohli vedieť."

11 komentárov:

  1. oni sa rozišli?
    šok

    ty s blogom iba začínaš
    tak sa s tým netráp
    všetko príde časom
    ja mám blog skoro dva roky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a prečo si si vybrala práve blogspot.com a nie blog.cz?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jsem to četla už včera a stála jsem si otevřenou pusou xD =(( je to škoda, byli skvělý pár a přála jsem jim to od té doby co se potkali, ale erozuměnili si no... =(

    a díky, že ses zapsala do zápisu SB, ráda spřátelím, jdu si tě přidat =))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňa to dosť shocklo, vyzeralo to, že sa fakt našli a ták, chápete... no, trochu mi to je ľúto

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dobre :-)

    tak ja si ťa premiestnim z favourite webs do affs :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. precoooooooooooooooo ????????????
    tak sa k sebe hodili ved laska na prvi pohlad
    som vsoku ale v hroznom
    placem

    OdpovedaťOdstrániť