3. júna 2010

StarStruck na DVD!

Už čoskoro môžeme čakať DVD k Diesney filmu: StarStruck, v ktorom si zahral Starling Knight a Daniel Campbell. DVD bude obsahovať klipy k piesňam Something About The Sunshine, StarStruck, Paty Up, či k piesni Got To Believe, ktorá sa vo filme neobjavila, no ja vám však prinášam jej plné znenie.
Mne osobne sa film veľmi páčil a videla som ho niekoľkokrát.



3 komentáre:

  1. Mne sa tento film veľmi páčil a mám ho aj stiahnutý v počítači a už som ho tiež niekoľkokrát videla :) Sterlinga mám veľmi rada, tak kvôli nemu som si to stiahla ešte pred premiérou na disney channel a odvtedy som to pozerala stále :) Ešte si musím stiahnuť celý soundtrack, pretože mám len pár piesní... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Akože ten námet filmu sa mi zdal hrozne otrepaný, ale možno by som si to pozrela :D

    OdpovedaťOdstrániť