4. júna 2010

Čarodejníci z Waverly budú mať pokračovanie!

Presne tak. Alex (Selena Gomez), Justina (David Hanrie), Maxa (Jake T. Austin), ako súrodencov Russoových a ich kamarátku Harper (Jennifer Stone) budeme môcť vidieť v štvrtej sérií seriálu Čarodejníci z Waverly (Wizards of Waverly Place). Ale to nie je všetko, pretože Dan Berendsen, ktorý písal scenár pre prvý film Wizards of Waverly Place: The Movie, pracuje na jeho pokračovaní, takže je rozhodne na čo sa tešiť.

4 komentáre:

  1. to se těším! Kouzelníci z Waverly jsou dobrý seriál, ale asi z DC mám nejradši Sonny xD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám teda rozhodne radšej WoWP ako Sonny! A strašne sa teším, že neskončili, ale robí sa pokračovanie :) Som infantilná, no a čo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ale veď sa písalo, že už donatáčali poslednú časť a nechcú sa vrátiť k pokračovaniu

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No... tak ja sa teda teším :D A nemám radšej WOWP ako SWAC :D

    OdpovedaťOdstrániť