25. augusta 2010

4. Rozvrh je hotový

Tento raz je to rozvrh pre SB-čko Paulu. :) Dúfam, že ti nevadí, že som ti ho urobila len s Miley, ale tá fotka sa mi veľmi páčila a Jonasovci sa tam nehodili. Ak by si však stále trvala na tom aby na rozvrhu boli aj Jonasovci, tak ja sa pokúsim vymyslieť niečo iné. Stačí si povedať. :) No a to kopírovanie sa mi už nechce pripomínať, snáď to máte všetci poriadne vryté v pamäti O:)

4 komentáre:

  1. Môj je krajší, chichi :D Si strášne šikovná, to sa musí uznať :-)))
    JEDNOZNAČNE sa to oplatí! :-))) Oveľa lepšie ako jednotka, akože vážne :-) Hlavne pre fanúšikov Nicka ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ha, aj nabudúce :D Ja sa veľmi teším z maličkostí :-)) Takže mi také vecičky môžeš robiť častejšie, budem ťa obdarovávať vďakou na oplátku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No ja nemôžem nič iné, iba NADŠENE SÚHLASIŤ!!! Milujem Nicka a Demi, to by si mala vedieť :D
    Len škoda, že to nemyslíš vážne :D:D:D

    OdpovedaťOdstrániť