26. augusta 2010

Loganove vlasy nie sú pravé

Logan odhalil časopisu Bravo, že nedávne fotografie s jeho novými vlasmi nie sú naozaj jeho vlasy, takže si všetci môžeme vydýchnuť.

Bravo: Mohol by si byť úprimný-čo to máš s vlasmi???
Logan: To tak rýchlo narástlo.
Bravo: To sú tvoje vlasy?
Logan: Nie, nie sú len predĺžené, ale vyzerá to veľmi reálne. Desať a pol hodiny som sedel v kaderníckom kresle, ale to len kvôli tej roly. Veď viete. Stotožnenie sa s postavou.
Bravo: A hodláš si to nechať počas celej produkcie?
Logan: Áno sú trvalé. Nedajú sa uvoľniť. (človek, ktorý robil interview zaťahal za vlasy)
Logan: (smeje sa) Vďaka!
Milla (tiež bude hrať vo filme): Má iba 18....je to nezákonné.
Logan: Hey cool....som v Nemecku!
(Všetci sa smejú)

Text som prekladala sama, tak by som vás poprosila, ak by ste to chceli kopírovať, tak so zdrojom. Veľmi pekne vám ďakujem. :)

6 komentárov:

  1. keď máš toľko peňazí, tak kľudne :-D

    už dlho som sa ťa chcela spýtať
    máš blog o Percy Jacksonovi?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. http://percyj.blog.cz
    lebo niektoré komentáre mi píšeš z tohoto blogu

    ja som vedela, že to nie sú jeho vlasy :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. xDD už som sa zľakla že sú to jeho pravé

    OdpovedaťOdstrániť
  4. uff mno ale už se těším až je nebude mít XDXD

    OdpovedaťOdstrániť
  5. našťastie nie sú pravé :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. www.tabor-polokrvnych.weblahko.sk pozrite si tuto stranku fakt super

    OdpovedaťOdstrániť