26. septembra 2010

D´Artagnan sa nesie na svojom tátošovi

Krásny nadpis. Dlho som ho vymýšľala. No aby som nechodila okolo. Objavili sa nové obrázky z natáčania Troch Mušketierov, no ktorých je opäť Logan ako D´Artagnan na svojom bielom koni s čiernymi bodkami. Dosť dlho som sa pohoršovala nad tým či mu nemohli dať krajšieho koňa, napr. čisto bieleho alebo, keď už tak pekného hnedého. Tento vyzerá ako poník krížený s dalmatínom. No aj napriek tomu dúfam, že sa vám na fotkách Logan páči, pretože mne hej. :P

Zvyšné fotky pod perexom. :)

6 komentárov:

  1. On má tak divné vlasy takéto... podľa mňa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne predtým pripadal divný s tými vlasmi, ale už som si zvykla :) A aj sa mi to páči.. a Ten kôň.. najlepší by bol čierny :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sou skvele :)))) ponik zkrizeny s dalmatinem XDXD a jinak sem se chtela zeptat co se stalo s percyj.blog.cz???

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nj, s tými dlhými vlasmi je strašný, ale na pozadí čo máš tú fotku, tak tam je DOSŤ sexy!

    OdpovedaťOdstrániť