4. októbra 2010

Logan v Paríži

Len tak som si prezerala stránky a zrazu som narazila na túto fotografiu a začala som hrooozne pišťať, pretože mi pozadie prvých pár sekúnd pripomínalo Schonnbrun (Rakúsko), čo je dosť blízko pri nás. Ukľudnila som sa, až keď mi sestra povedala, že to je Versailles v Paríži. No aj tak som mala 100 chutí kričať. Ako som sa dozvedela, tak tam bol v júni (v čase, keď sa začal predávať Percy na DVD). Logan na fotke vyzerá naozaj úžasne, nie? :)

Logan Lerman v Parížskom Versailles
P.S. Chudáci administrátori stránky, na ktorej som túto fotku našla. Ono sú to totiž Francúzi.

6 komentárov:

  1. To je super! :D a to ako sa vyjadruješ v článku XD Perfektné :D Jááj Logan je táák hezkýý :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá úžasně na všech fotkách z Francie..xD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelá fotka :) A veľmi mu to pristane :) Som zvedavá kedy sa dostane niekde bližšie ku SR...

    OdpovedaťOdstrániť