12. októbra 2010

Flo Rida vs. Selena Gomez

Akosi sa mi začal páčiť (myslím hudbou) Flo Rida a tak som si na internete hľadala nejaké piesne. Prechádzam každé video na youtube a zrazu narazím na pieseň s názvom Magic a vravím si: "Hmm... Magic je celkom pekný názov, určite do bude dobrá pieseň." Keď som ju ale začala počúvať, tak som sa hrozne smiala. Uhádnete prečo? Nie? Tak ja vám to poviem. Ono je totiž podmazom Selenina pieseň Magic, ktorú naspievala k filmu WOWP The Movie. :P Tak čo na to poviete? Ktorá je lepšia? XD XD XD


7 komentárov:

  1. Jej verzia sa mi páči asi viac, ale aj verzia Flo ridy je super :) Zbožňujem väčšinu jeho piesní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. rozmýšľala, a napadlo mi viac vecí/ľudí, ktoré/í ma bavia, ale neviem si vybrať :D ale cez víkend by som už mala byť rozhodnutá a mali by sa udiať prvé zmeny :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. od Flo ridy mi přijde taková živější, tak asi od něj..xD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je dobré :D No a neviem, Flo Ridu som v slabších chvíľkach mojej mladosti počúvala kedysi, takže... Páči sa mi to celkom od neho, proste vie, čo robí, čiže pre mňa Flo Rida :D

    OdpovedaťOdstrániť